2016/01/21

Marraz iezadazu arkume bat...



Printze txikia

 Marraz iezadazu arkume bat... 

Bat batean tximistak joa bezala zutitu nintzen. Nere begiak igurtzi eta ongi begiratu nuen. Eta arreta haundiz neri begira zegoen gizontto aparteko bat ikusi nuen. Horra hor geroxeago lortu nuen bere erretraturik onena. Hala ere, esan beharrik ez, ene marrazkia modeloa baino itsusiago zen noski.




Arkume 1
Egin, egin nuen orduan.

Arreta haundiz begiratu zuen gizonttoak. Eta gero:
- Ez. Arkume hori gaixorik dago iadanik. Egin ezazu beste bat.
Arkume 2
Halaxe egin nuen. Ene lagunak irrifarrez baina borondate onez zera esan zidan:
- Hori ez da arkumea hori aharia da...Adarrak ba ditu. Ikusten duzu ez?...
Orduan berregin nuen neure marrazkia.
Bainan aurrekoa bezala, ez zen onartua izan:
Arkume 3
- Zaharregi da hori, luzaz biziko den arkumea nahi dut nik.
Nere motorra desmontatzeko presaka nengoenez, pazientzia ia galdurik, honoko hau zirrimarratu nion:
Arkume 4
-Hor duzu kutxa. Zuk nahi duzun arkumea barnean dago.
Erabat harriturik geratu nintzen nere epaile gaztearen aurpegia argitu egin zelarik:
- Hauxe da nik nahi nuena hauxe! Arkume honek belar asko beharko duela uste al duzu? 

No hay comentarios: