2016/01/26

GEOGRAFOA



Aurrekoa baino hamar aldiz handiago zen seigarren planeta. Liburu neurgabeak idazten zituen jaun zahar bat bizi zen.

- To! hona hemen esploratzaile bat, aldarrikatu zuen printze txikia somatu zuenean.


Geografoa- Nondik zatoz zu? esan zion jaun zaharrak.

- Zer da liburu lodi hau? Printze txikiak esan zuen. Zer egiten duzu hemen?

- Ni geografoa naiz, esan zuen jaun zaharrak.

- Zer da hori, geografo bat?

- Zera da: itsasoak, hiriak, mendiak eta basamortuak non dauden ezagutzen duen jakintsu bat.

- Oso interesgarria da, esan zuen printze tikiak. Hori bai dela benetako lan bat!  Benetan ederra da zure planeta, itsasorik ba al dago?

- Nik ezin dezaket jakin, geografoak esan zuen.

- Ah! eta... mendirik ba al dago?

- Nik ezin dezaket jakin, geografoak esan zuen.

- Eta hiririk eta hibairik eta basamorturik ba dago?

- Nik ezin dezaket jakin ere, geografoak esan zuen.

- Baina zu zara geografoa!

- Egia da, esan zuen geografoak, bainan ni ez naiz esploratzaile. . Geografoa importantegi da alferretan ibiltzeko. Ez da sekula bere  bulegotik irtetzen. Bainan geografoak esploratzaileen bisita hartzen du. Galderak egiten dizkie eta haien oroitzapen eta oharrak hartzen ditu. 

- Zer bisitatzeko kontseilua ematen didazu zuk? Eskatu zuen.

- Lur planeta, erantzun zion geografoak. Ospe ona ba dauka harek...

No hay comentarios: