2016/01/21

NONDIK ZATOZ?

Denbora luzea behar izan nuen, nondik zetorren ulertzeko. Galdera anitz egin ohi zidan Printze tipiak baina ez zirudien nireak aditzen zituenik. Kasualitatez esandako hitz bakar batzuk dira, bai, pixkanaka pixkanaka den-dena ezagutarazi zidatenak. Nire abioia lehendabiziko aldiz somatu zuenean (ez dut nere abioiaren marrazkia egingo, nere ustez zailegia da eta) galdegin zidan:
- Zer arraio da gauza hori?

- Ez da gauza bat. Hegaz egiten du; abioi bat da. Nere abioia.
Harro harro nintzen ni, hegaz egiten nuela esan nionean.
Harek ohiukatu zuen orduan:
- Nola? Zeru gainetik erori zara ala?D


- Bai, esan nion humilki

- Ah! Bitxi da hori...
Eta printze tipiak egin zuen parrak ez ninduen batere poztu. Nere zorigaitzak serioski hartuak izan daitezen nahi  nuke nik.
- Beraz, zu ere zerutik zatoz! Zein planetatakoa zara zu?
Bere izatearen misterio beltzean berehala distira bat somatu nuen, eta bat-batean galde egin nion:
- Beste planetaren batetik zatoz zu beraz?

No hay comentarios: